sobota, 25 lutego 2017

I

Hej, mam na imię Pola. Jestem konsultantką ślubną. Moją wielką pasją są uroczystości weselne. Zaczynając od naszych marzeń, pragnień. Do spełnienia. Do tego wyjątkowego dnia... ZAŚLUBIN. 



Chciałabym poruszać na moim blogu wszystkie tematy dotyczące ślubu oraz przyjęć weselnych. 

Między innymi... 
Ta Jedyna- suknie ślubne 

Bielizna

Torty 


Aż po dekoracje stołów i sali weselnej, makijaże, biżuteria, atrakcje weselne itp. itd. ☺


Chcę poruszyć bardzo wiele przydatnych tematów, obserwuję różne grupy dotyczące ślubów i czytam w postach dylematy i problemy Panien Młodych, mam nadzieje, że chociaż po części uda mi się Wam pomóc kochane. ❤

Serdecznie zapraszam do obserwowania i komentowania. 
Niebawem kolejny post, ZACZYNAMY! ✔✌ 

7 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu ikonki u góry nie odsyłają do Twoich kont społecznościowych, tylko do ich głównych stron?

      Usuń
    2. Heh, Gąsko, dziewczyna dopiero zaczyna, daj jej czas z obeznaniem się z blogosferą ;)

      Usuń
    3. Ev, mój komentarz przecież nie był złośliwy :)

      Usuń
  2. Ach, czekam aż sama będę mogła planować ten wyjątkowy dzień! Powodzenia w prowadzeniu bloga! :*

    OdpowiedzUsuń